14 lokakuuta, 2013

Lomani alkoi tänään, mutta nautin siitä vasta huomenna

Ensinnäkin, oon täysin sekaisin päivistä. Mun kaveri, Janika, kävi meillä tänään ja höpöttelin sillee, että olis ollu sunnuntai... Oon selvästi lomalla :D Ja sen totisesti tarpeessa! Lisäksi mua väsyttää ihan tajuttomasti... Oon n. viikon syöny D-vitamiinilisää, mutta jospa se vaikuttais vähä viiveellä.
   Perjantai: Kylällä tytsyjen kaa <3
Lottaa :) <3

Lauantai: Kotitöitä

Sunnuntai, eli eilen: aah, tää on lomaa <3 Kaveri kävi kahvilla ja pakkailin

Tänään: Pakkaus valmis, ripsiä, väsymys ja Janika kävi
Kameran UV-filtterin pesua
VIHDOINKIN! <3
Onneksi matkalaukun painoraja on 20kg :D
Lopputulos ei paras mahd., mutta hyvin onnistui ekaksi kerraksi :D
Kaiken tarpeellisen ja tarpeettoman pitäis nyt olla pakattuna. Vielä tänään mun pitäis tehdä huomista varten eväät, lakata kynnet, laittaa kamera reppuun ja meikkipussi matkalaukkuun, kirjottaa osoitteita muistiin (jotta voin lähettää kortteja) sekä kerätä matkalukemista. Aamulla hoidan viimehetken tarkastukset. Kyllä mua jo jännittää :D
  Mulla oli tänään tarkotuksena tehä koulujuttuja pois alta kuten ruotsin essee, alottaa kokeisiin lukeminen, sanakokeet sekä äikän kurssilla luettavan kirjan lukeminen... Mutta mitän noista en oo tehny, paitsi alottanu tota kirjan lukemista. Ei stressiä!

Mä meen nyt nukkumaan, jotta jaksan huomenna lähteä kohti isoa seikkailua :)
Hyvää syyslomaa kaikille lukijoille joilla on loma ja hyvää yötä! :)
<3 Essi

P.S.: Katsotaan videota kun palaan Suomeen ;)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti