05 lokakuuta, 2013

Syksyinen päivä

Tänään ohjelmistossa oli ulkoilua: pihan syyssiivous. Ilma oli jotenkin ihanan synkkä ja tuulinen, joten hain kameran ja aloin ottaa kuvia blogia varten. :) Myös koirien kanssa tuli oltua ja leikittyä kuten tulette kuvista huomaamaan.

Vihaan syksyä... Mutta yhtä asiaa samalla rakastan siinä: VÄRIT <3
Meidän vanhempi koira, Tiko <3
<3
Sekä nuorempi tapaus, Ansa <3
Tilannekuvat on monesti parhaita. Kuten tässäkin :D <3
Huomenna, sunnuntaina, klo 14 olis tarkotus suunnata äidin ja mummun kanssa Kauhavalle. Mun pikkuserkku leikkaa mun hiukset. :) Myös äitin hiukset saa uuden ilmeen. Värjäyksen hoidan itse kotona pari päivää ennen Iso-Britannian matkaa.
  Ainiin! Tilasin tässä öö... Muistaakseni viime viikolla Cosmopolitanin viideksi kuukaudeksi. Oon ihastunu Cosmoon nyt tässä kesä-syksy -vaihteessa. Ennen oon lukenu ja joskus tilannu Demiä. Se on mun mielestä jo liian ''lapsellinen'' mulle. Tietty tykkään selata tälläsiä kauneus- ja muotijuttuja, mutta suurin osa sisällöstä on sellasta mitä tietää jo tai ei vaan kiinnosta. Cosmossa tykkään siitä, että sitä saa luettua eri kielillä, siinä on paljon muotiin, meikkeihin ja suhteisiin liittyviä asioita. Olin viime sunnuntaina aivan onneni kukkuloilla, kun löysin Pieksämäen Cittarista Cosmopolitan UK Edition :in!!! Siinä pointtina on, että kaikki tuotteiden hinnat on punnissa, näkee mikä ulkomailla on in ja kielitaito parantuu, kun saa lukea aiheesta, joka kiinnostaa. Ihan viime kuukausina oon alkanu entistä enemmän kiinnostua muodista. Kuulostaa tosi tyhmältä ja junttimaiselta, mutta tää on ehkä mun toinen tai kolmas kerta kun tiedän mikä on muotia... :D Vaikka ite pukeudun vaatteisiin, jotka miellyttää mun silmää ja on samalla mukavia päällä, koen muodista tulleen mulle lähtemätön kiinnostuksen kohde :)

Saatoin postata tän kuvan tänne jo... Mutta kuitenkin :) Itse valitsin
tilaajalahjaksi Lumene Natural Code :n meikkisetin. Meikkejä tarvii aina!

Taidan mennä tästä lakkaamaan kynsiä :) Hyvää yötä! <3
<3 Essi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti