10 joulukuuta, 2013

Kaksi viikkoa jouluun on...

…niimpä!
Vaikea uskoa, että pian on taas joulu ja vuoden vaihde. Vuosi on mennyt todella äkkiä. Talvella tuntuu aina, että aika kuluu hirveän hitaasti ja kesällä liian nopeaa.
  Ai niin, koska pian on uusi vuosi, lähestyy myös mun ja Antin kihlapäivä. 31.12.2012 <3 Vuosi on mennyt siltäkin osin todella nopeasti. Vaikka ollaan oltu ehkä vähemmän yhdessä mitä ihan alkuaikoina niin meillä on silti ollu aina tosi kivaa yhdessä :)

Mutta… Mitäpä mulle on nyt tapahtunu tässä viime päivinä:
Itsenäisyyspäivän juhla koulussa 5.12.
Tyttöset <3
Juulia <3

Janika <3
Alisa <3
Samana päivänä kuvailin itteäni ulkona. Vaikka oli tosi kylmä, oli PAKKO olla pakkasessa ja lumisateessa :D Mutta oon tyytyväinen tuloksiin ->


Lauantaina oli sukulaisia meillä kylässä ja äiti testasi uusia reseptejä ->

Ei hakaristejä, vaan viikatemiehiä x'D
Amerikkalainen Red Velvet -kakku :P <3
Eilen käytiin äidin kanssa Mattotalossa täällä Lappajärvellä etsimässä mun huoneeseen uutta mattoa. Otettiin osaa sovitteille ja kyllähän se mieluinen matto löytyi :) Siitä kuvia, kun olen sen maksanut.


Mattotalon jälkeen lähdettiin ostoksille Alajärvelle. Mukaan tarttui itselleni ''ennakko''joululahjoja :D
Kiharrinpuikko, OBH Nordica, 29,90€, Halpa-Halli
Maybelline NY: FIT ME -poskipuna, 9,95€, Halpa-Halli
Lahjakortteja Seppälästä :)
La Riven Move On -hajuvesi, 4€ alennuksessa, Seppälä
Mukavaa joulun odotusta :)
<3 Essi
P.S: Pian tulee mun 100. postaus ja sillon tulee VIDEO! Ideoita voi heittää mulle suoraan tai kommenttiboxiin !

4 kommenttia :

  1. Sulla on ihan kiva blogi, mutta voisitko kirjoitella enemmän? Viime aikoina tää on muuttunut lähinnä sellaiseksi blogiksi, missä on hirveä läjä kuvia, muttei tekstiä juuri lainkaan.

    Oletko muuten rikas/hemmoteltu? Sulla kun on jatkuvasti kuvia kaikista ostoksistasi, niin ihmetyttää miten opiskelijalla on rahaa kaikkeen tollaseen, varsinkin lukiolaisella, joka asuu kotonaan.

    Ei muuta, hyvät joulut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, pitää laittaa tuo kirjoitteluvaihde päälle :D En oo rikas en todellakaan hemmoteltu. Tuo käsitys synty ehkä siitä, että postaan suhteellisen harvoin (en tykkää kirjoittaa jokaisesta päivästäni mitä oon tehny jos ei oo oikeasti ollut jotain menoa). Eli siis lähes jokaisessa postauksessa on ostoksia. Lisäksi pääsen harvoin shoppailemaan joten niistä reissuista tulee väkisinkin postattua :)

      Poista
  2. Oot nii kaunis c: c; !! Ja hyvä blogi. Tykkään ku on reilusti kuvii (:

    VastaaPoista