02 joulukuuta, 2013

Ryhtiä tyttöön!

Juu heippa!
Ompas siitä pitkä aika kun oon kirjotellu viimeks… Aivan liian pitkä aika, ehkä n. kuukausi. Syynä tähän on yksinkertaisesti ollut mun tyhjä pää: ei mitään ideaa uudesta postauksesta… Anyways, nyt tulee settiä! Aika normaali viikonloppu takana sinänsä: perjantaina olin kavereiden kaa Kaustisella ja Evijärvellä, Antti tuli meille lauantaina ja käytiin Keskisellä + sunnuntaina vaan hengailtiin.
    Koska viime kerrasta on aikaa, haluan kertoa mitä oon tässä välissä puuhastellu. On tullu käytyä IKEAlla ja tilattua uusi objektiivi. Lyhyestä virsi kaunis, kuten sanotaan :D Koulussa on pitäny tosi kiirettä, vaikka tää jakso onkin helpompi mitä kaksi ekaa. 
    Tilasin siis muutama viikko sitten Facebookissa olevan ''Valokuvaajan kirppis'' -ryhmän kautta käytetyn Samyang Fish-eye 8mm f/3.5 -objektiivin :)


En oo saanu kuvattua vielä sellasia kuvia mitä haluaisin - vaatii nimittäin tuo käsisäätö niin paljon duunia mun kaltaselta alottelijalta. Mutta onneks netti on pullollaan ohjeita ja valokuvauslehdet kirjotuksia.
    AAH! Joulu se vaan lähestyy väistämättä! Rakastan joulua - inhoan vaan sitä kaikkea siihen liittyvää hössötystä… Meillä joulu näkyy nyt jo jouluvaloista, ruoasta, sisustusväreistä (esim. verhot) ja yleisestä olemuksesta. Esim. leivotaan, ostetaan lahjat ja siivotaan etukäteen.


Keskisen ostoksia:
Suklaata
Neutrogenan puhdistusgeeli ja Dependin kulmaväri
Toppi, Vero Moda, 24€
Usko tai älä! Vallilan kappaverho alennuksessa: 18,95 e :)
Sunnuntaina osallistuttiin Lappajärven Kunnon juhlaan. Juhlassa palkittiin siis pääasiassa urheilijoita hyvistä suorituksista yms., mutta syy siihen miks mä olin siellä oli se…. että musta oltiin valittu Lappajärven Ryhtinuori (tyttö) 2013 :) Sain komean pokaalin, kunniakirjan, kukkia ja 100€ vapaavalintaisen lahjakortin johonki paikalliseen liikkeeseen. Suunnitelmissa olis hakea tällä viikolla VM Carpetin matto :)

Antin Movember loppu :) <3

Antska oli meillä siis tähän päivään asti. Mun ollessa koulussa Antti oli kasanna toisen mun Billy -vitriinin :) Seuraavassa postauksessa voisin esitellä tarkemmin mitä ostin 2viikkoa sitten IKEAlta ;)


Mutta mä menen nyt nukkumaan… 
Hyvää yötä!
<3 Essi

P.S: Oon niin rakastunu tähän biisiin… <3 JVG - Voitolla yöhön

2 kommenttia :

  1. Päätimpäs haastaa sinut! Kurkkaa haasteen ohjeet http://clivianna.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. onnittelut ryhtinuori-tittelistä :)

    VastaaPoista