02 toukokuuta, 2014

Minne karkasit?

''Julkaistu viimeksi 13.4.2014'' ?! En perustele hiljaiseloani muulla kuin pään tyhjäkäynnillä. Koulun kanssa varsinkin on pitäny kiirettä, että kirjottelu on jäänyt täysin toisaalle.

Aijai, vappu oli ja meni, mutta mä oon vielä vappufiiliksissä :D Tää johtuu siitä, etten torstaina muiden juhliessa tehny mitään normaalista vapaapäivästä poikkeavaa. Siivosin, äiti leipo munkkeja ja käytiin mummulla. Illalla otin koneen ääressä täysin rennosti.

Muuten mun hiljaiselon viikonpäivät on kulunu tietenki koulussa, mutta myös Antin luona. Oon ottanu rennosti etenki tuon matkan takia, koska se vei voimia tosi paljon vaikkakin myös uusia jaksamisia kevääseen sain.



Meidän norjanharmaahirvikoira Ansa <3




Koulupäivän kevennys <3 :P

Olin Antin luona siis pääsiäisen


Ja jos joku kehtaa väittää että vappu on jo ohi niin ei ole! Mun vappu jatkuu ainakin vielä tän viikonlopun. Tästä on tulossa viikonloppu jonka haluun muistaa, sillä ens viikolla koittaa mun 18-vuotis syntymäpäivä…. :)

Ihanaa kevättä ! :)
<3 Essi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti