28 tammikuuta, 2014

! 100. postaus !

Juu, mikäpäs siinä :) Tarkoitan siis sadatta julkaistua postausta. Tästä on hyvä jatkaa :) Päätin tehä uutena vuonna spessun 100. postauksen kunniaks. Se ei menny ihan nappiin, kuten ei mun viimeaikanen bloggailukaan :( Mutta tällä kertaa tarjoilen teille pitkästä aikaa videota. Siihen liittyen…
  Vähän ennen joulua sain ennakkoon yhden joululahjan, jota en edes maininnut viime postauksessa. Omena-perheeni sai lisäystä, kun posti toimitti mulle iPhone 5S :n.


Eli tästä eteenpäin alan kuvailla videoita puhelimella. Tai oikeastaan enemmän kyllä kuvia (meinaa nyt jo olla muisti täynnä…).
Silloin liityin siis Instagramiin :) Se oli kyllä unelmien täyttymys kun sai alkaa postailee sinne!!!!!
Mun profiili joulukuussa
Ja sitten vähän muuta settiä. Samaisella viikolla meillä oli sovitteilla uusia mattoja mun huoneeseen. Oikea mattokin onneksi löytyi <3

Tähän VM Carpetin mattoon sitten lopulta päädyin :)
Ja tässä videona My Day , joka on kuvattu 10.1. :)

<3 Essi

2 kommenttia :

  1. Oli tosi kiva video ja oot ihana ilonen rempseä nuori neiti! :) ois kiva jos voisit joskus vaikka tehä videon että mikä on sun perusmeikki/arkimeikki yms? Tai joku postaus sun lemppari vaatteista/koruista :) Mukavaa kevään odotusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mielessä on ollu kyllä vaatepostauksen ja perusmeikkivideon teko, mutta toteutus on aina jäänyt puolitiehen :( Lempparikoruistani olen toteuttanut jo postauksen ja se löytyy osoitteesta: http://essiirene.blogspot.fi/2013/09/7-tarkeinta-koruani-1.html

      Poista