06 helmikuuta, 2014

Mitä sulle kuuluu?

Oon sanaton!
Kuvitelmat postauksien aikavälien lyhenemisestä on nähtävästi olleet erittäin kaukasta haaveunta. Aiheita mulla olisi, mutta ei muka aikaa.
  Yks asia mikä mua joissain blogeissa ärsyttää on se, että siitä pitää erikseen mainita jos ei oo kirjotellu hetkeen. Juu, tiedän itekkin tehneeni monesti tätä. Halusin tuon vaan mainita, jotta pääsisin vihdoin tuosta pahasta tavasta eroon.

Eli, mitä mulle kuuluu? 
Tällä hetkellä istun hotellihuoneessa Mikkelissä ja ihastelen, miten mun selkä onkin niin vetreässä kunnossa tän päiväsen hierontatunnin jäljiltä. Oon ollu täällä Kyyhkylässä viime sunnuntaista asti narkolepsia -sopeutumisvalmennuskurssilla. Vaikka oon jo täysin sinut sairauteni kanssa, halua nähdä miten muut mun ikäset nuoret narkoleptikot oikeen jaksaa sairautensa kanssa. Ollaan viikon aikana liikuttu, naurettu, nukuttu, rentouduttu ja vietetty aikaa yhdessä. Vertaistuki on just se asia, miks lähdin innolla mukaan tälle jatkokurssille. Oltiin täällä samalla porukalla siis jo viime kesänä.

  
   Koeviikko alko tänään ja huomenna porukalla on kuulemma historian koe. Oon saanu siirrettyä kokeet mulle sopiville päiville eli teen kaikki missaamani kokeet ensi viikolla. Ohjelmassa olisi terveystiedon preliminääri (yo-kokeen harjotuskoe), ruotsi ja historia. Koulussa on muuten menny ihan suhteellisen hyvin :)
  Extrauutisena vielä sellanen, että oon saanu varmistuksen autokoulun aloittamisesta!!! :') <3 Sairauden takia se asia oli nimittäin suuren mietinnän alla, mutta onneksi onni on ollut myötä ja sairauden oireet tunnistettavissa.

Vuoden vaihteen jälkeen käytiin Antin kanssa hakemassa mun wanhojentanssimekko Seinäjoen Haavemaasta. 

Käydessäni pari viikkoa sitten lääkärissä Seinäjoella, kävin myös äkkiä shoppailemassa Janikan kanssa. Mun oli tarkoitus löytää tanssiaisiin koruja ja Janika halus tulla makutuomariksi.

Rannekoru, Glitter
Puhalinlanka -ponnarit, 4kpl, Glitter
Korvakorut, Glitter
TIGI Bed Head :n Control Freak (suoristaa pyyhekuivat hiukset käytettäessä
föönin kanssa), Harlekiini
Kaulakoru, Glitter
Tilasin myös uudet pidennykset Foxy Locks :lta Iso-Britanniasta. Väri on brown-black, mikä sopii hyvin mun omien hiusten ja vanhojen pidennysten väriin. Tilasin nää torstaina ja ne oli mulla seuraavan viikon tiistaina :D
  
Ja tässä vielä äidin kanssa Mikkelin Amarillossa syömässä :)
Viime videolla mainitsin New Lookin tilauksesta… Tässä nämä mun tilaamat vaatteet :)

Kaks samanlaista mekkoa
Takana vetoketju
Pelipaita
Aztek -leggarit
Vaaleat farkut
Korkeavyötäröiset mustat shortsit
Nyt lähden viettämään viimeistä iltaa täällä kurssikavereideni kanssa.

Mukavaa tulevaa viikonloppua!
<3 Essi

P.S: Tässä vielä tuleva wanhojentanssikampaukseni :)

7 kommenttia :

  1. hei paljon toi mekko makso? :)

    VastaaPoista
  2. Mistä noi ihanat sortsit on ???:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. New Look :sta. Englantilainen vaateketju, jolla on liikkeitä ympäri maailman. Itse olen tilannut nuo netistä.

      Poista