19 helmikuuta, 2014

I love cosmetics, so I choose Oriflame


(kuva: http://fi.oriflame.com/index.jhtml)
Vihdoinkin sain aikaan jotain bisneksiä!
  Äiti järjesti viime sunnuntaina Oriflame -kutsut meillä kotona. Äiti oli aikasemmin puhunu kyseisen esittelijän kanssa mun kiinnostuksesta aloittaa tuotteiden myyminen ja täytettiin nyt vaan paperit.

Multa saa jatkossa tilattua Orflame -kosmetiikkaa :) Mulla olis tarkotuksena aloittaa myöhemmin kun lukio on käyty oikeen tuote-esittelijän hommat, mutta tästä on hyvä aloittaa. Ai niin, tilattiin äidin kaa samalla joitain tuotteita, jotka ajattelin esitellä aivan kohta!

Tutustuin kunnolla Oriflameen vasta viime kesänä, kun ostin Seinäjoelta FARMI-messuilta heidän tuotteitaan. Mielestäni esittelin silloin ne myös blogin puolella. Tykästyin niihin välittömästi! Hiusten shampoo ja hoitoaine olivat kookoksen tuoksuisia ja ihokuorinta oli minttu & vadelma. Hiuksista tuli hyvän tuoksuiset ja pehmeät, kuten myös ihosta kuorinnan jälkeen. 
Hiustenhoitonaamio
Milky Honey Gold -hiusnaamio, 250ml, 5,90€
(kuva: http://fi.oriflame.com/index.jhtml)
Meikkivoidepuuteri SK 15
Meikkivoidepuuteri, SK 15, sävy: porcelain, 19,90 €
(kuva:  http://fi.oriflame.com/index.jhtml)
Välipalapatukka hedelmänpaloilla
Wellness välipalapatukat, Berrys, 12,90 €
(kuva: http://fi.oriflame.com/index.jhtml)
Puuterihelmet
Puuterihelmet, 25 g, sävy: Natural Peach, 34,00 €
(kuva: http://fi.oriflame.com/index.jhtml)
Kylpyvaahto
Valkosuklaalta ja mansikalta tuoksuva kylpyvaahto, 750ml, 6,90 €
(kuva: http://fi.oriflame.com/index.jhtml)
Lisäksi mulla jäin niin sanotusti hampaan koloon vielä muutama tuote, jotka aion joskus vielä tilata. Aion laittaa joskus satunnaisesti erikseen postauksia Oriflamen meneillään olevista tarjouksista mahdollisten tilausten toivossa. Ja kenties joskus voisi olla tulossa pieniä arvontoja, joihin olen itse tietenkin ostanut pienen palkinnon :)

Muuten, miten ootte voineet? Mulla on aina iltasin ja aamuisin ollu n. viikon ajan kurkku kipeä. Päivän päälle helpottaa, mutta illalla on taas kipeä.

Joko löytyy viikonlopuksi suunnitelmia? Mulla olisi vaan sellasta, että mennään Juulian ja Lotan ja niiden poikaystävien kaa Evijärvelle discoon perjantaina. Sitten alkaakin täällä meillä lomat! :) <3

Koulussa menee ihan hyvin ja ootan kauhun ja ilon sekaisin tuntein tulevaa ylioppilaskoetta, terveystietoa, vaikka sain preliminääristä (harjotus YOkoe, kestää 4h ja vastataan 4 esseetehtävään) E :n. Oon erittäin tyytyväinen, etenkin siihen nähden miten vähän oon lukenu. Eiköhän se vielä iloksi muutu :) Huomenna mennään koulusta viettämään liikuntapäivää Alajärvelle, jossa keilataan ja käydään uimassa / salilla. Itse en ehdi käydä kuin keilaamassa, sillä lähdetään äidin kanssa Seinäjoelle palauttamaan mun ja Juulian wanhojentanssimekkoja. Samalla hieman shoppailua ;) Perjantaille ollaan suunniteltu vielä myyjäisiä leirikoulua varten.

Leirikoulusta vielä tähän loppuun sen verran, että n. 40 päivää enää kunnes lentokoneen nokka kohoaa taivaalle kyydissään meidän luokka! Määränpäänä on silloin Maltan St. Julians. Sieltä on tulossa suuri postaus, sillä ollaan reissussa viikko. Ajattelin, että kertoisin, millaista on lähteä narkoleptikkona reissaamaan. Veikkaan, että sille voisi olla kiinnostusta. Reissusta on nimittäin tulossa todella rankka… Mutta miltä osin, se selviää vasta palattauani Suomeen ;)

Mukavaa loppuviikkoa ja tulevaa lomaa niille jotka sen saa aloittaa!
<3 Essi

6 kommenttia :

  1. Mistä tollasii kissatyynyi saa mikä kuva tos ylempänä on??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tykänny tuosta kuvasta Fasfiolistassa, enkä yhtään muista miltä sivustolta se oli linkattu sinne :( Pahoitteluni!

      Poista
  2. Orflamella on ihana tuotteita :) mulla tsellä on melken kaikki meikit oriflamen kun äiti myy niitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä siinä tarviikkaan muita merkkejä ostaa, ku heillä on niin laaja valikoima :)

      Poista
  3. Oot tosi upea tyttönen ja tosi hienoa että oot noin avoin sun sairaudesta (ei sillä että sitä pitäisi mitenkään hävetä) Mutta oot varmasti tosi hyvä tsemppaaja muille samassa tilanteessa oleville! jos saa toivepostauksia heittää niin arki/viihde meikki ?:) ja tuo sun vanhojen tanssi mekko oli napakymppi!! Tsemppiä koulun kans! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :) Juu, oon täysin sinut mun narkolepsian kanssa ja se on jo osa mua. Kiitos vinkistä, tsemppauksesta ja kehuista :D :) Kaikkea hyvää sullekin :)

      Poista