16 helmikuuta, 2014

Wanhojentanssit 2014


HUH HUH!!!!! Onneks tääkin tapahtuma on jo takanapäin :D Ihan vaan siksi, että meinas olla ihan kuolettavan tuskallista kulkea tunteja tuo mekko päällä huonosti nukutun yön jälkeen ja antaa ihmisten ottaa kuvia ku on ihan hikinen ja ei jaksa hymyillä… Juu liiottelin ehkä hieman, mutta nuo sanat kuvaa yhdessä täydellisesti mun viime torstain ja perjantain tunnelmia.


Mutta valittaminen sikseen ja keskitytään olennaisiin asioihin. Mun puku on vuokrattu Seinäjoen Haavemaasta jo viime heinäkuussa. Vinkkinä tuleville wanhoille: Kannattaa käydä vuokraamassa/ostamassa mekko jo kesälomalla -> Juhlapukuliikkeillä on sillon jo tähän juhlaan tarkotettuja pukuja ja nitä on sillon myös eniten, koska tosi moni hommaa pukunsa vasta syksyllä.


Meikkauksen hoidin itse: perusmeikki tekoripsillä ja glitterillä. Korut on Glitteristä ja tiara on yhden mun kaverin. Kampauksen mulle teki mun pikkuserkku meillä kotona. Edellisessä postauksessa on tutoriaali Youtubesta tuon kampauksen tekemiseen.

Juulia <3
Janika ja Alisa penkkariasuissaan :) <3
Wanhat 2014
Mä ja mun tanssipari Atte
Kiitos ja kumarrus tai oikeestaan niiaus!
<3 Essi

7 kommenttia :

  1. Oletpa ollut kauniina! Ihana mekko. :)

    VastaaPoista
  2. ootpa ollu kauniina! Ihana kattoo kaikkien vanhojenkuvia ku itellä vanhat ollu vuos sitten jo, tulee hirvee himo vetää se mekko uudestaan päälle ja olla prinsessana!:D
    http://wonderland--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista