01 lokakuuta, 2014

SUMMER -14

Heippa!
Viimeksi postasin teille mun 18-vuotissynttäreistä. Nooh, kesä meni niin nopeasti ja töiden merkeissä, joten en oo ehtinyt edes luonnostella postauksia. En kuitenkaan oo unohtanu seurailla blogeja tai käyttää somea. Kesää varjosti myös se, että mun Canon EOS 600D sano sopimuksensa irti ja olikin huollossa lähes koko mun kesäloman… Kaikki mahdolliset tapahtumat oon siis tallentanut puhelimeeni.

Mulla on ollu tosi kiirettä, sillä ylioppilaskirjoitukset oli viime viikolla. Viime perjantaina kirjoitin biologian ja loput aineet (äidinkieli, matikka, englanti) jätän keväälle. Koulu on alkanu ihan hyvin noin muuten.

Kesäisistä ostoksista kokoan pienen postauksen lähiaikoina. Nyt kuitenkin hieman kesäisiä kuvia ja tekstiä mitä oikeen puuhasin lomalla :)


1. - Solar Sound -14 @Seinäjoki ft. Antti, Juulia ja Juho
    - Kesäduuni Janikan kaa @Powerpark


2. - Kesätukka (+kulmat)
    - Viihteellä Lappajärvellä ja Karmassa
    - Helsingissä varaamassa tatuointiaikaa


3. - Cheek @Olympiastadion, Helsinki
    - Juhannus kavereiden kanssa Lakeaharjulla


4. - Kesädrinkki (mansikka mojito)
    - Pyörälenkin maisemia
    - Kukkaloistoa lenkkeilyn lomassa

Enemmän kuulumisia seuraavalla kerralla :) Nyt on nimittäin tapahtunu niin paljon, ettei kaikki mahu yhteen postaukseen! :D

Mukavaa alkanutta syksyä :) !
<3 Essi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti