18 maaliskuuta, 2014

Lomafiilis VS Lukiokuolema

Aamuisin on vaikea nousta lämpimän peiton alta, kiukuttaa, asioita unohtuu, väsyttää ja mikään ei huvita. Monet mun illat on valitettavasti kuluneet näin: läksyt saan jotenkuten tehtyä, meen olohuoneeseen peiton ja tyynyn kanssa katsomaan televisiota ja hetken päästä oon nukahtanu sohvalle… Eipä siis kovin lupaavalta vaikuta…

1. huhtikuuta otetaan luokan kanssa nokka kohti Maltan St. Juliansia <3 Viikon rantaloma tiedossa postausta tulossa tarkemmin ennen ja jälkeen matkan ja siitä syystä ei koulu oikeen enää maita. Viime keskiviikkona kirjoitin ensimmäisen ylioppilaskokeeni, terveystiedon. Meni omasta mielestäni tosi hyvin :) Mutta lomafiilis karsi valitettavasti tähänkin valmistautumistani eli ei oikeen napannut lukea.

Lomailua parhaimmillaan, vaikkakin olin kipeänä :)
Loma oli hyvää aikaa treenata normaalia enemmän
OMG! En tiennykkään että Doritoksia myydään Suomessa? Ihme :D
Ei päästykkään keilaamaan Antin kaa, joten päädyttiin kahville :)
<3

Ensimmäiset Oriflame -tuotteet tuli loman aikana. Oon sen jälkeen saanu vielä yhden tuotepostituksen, mutta en esittele kaikkia tuotteita. Enkä tietenkään asiakkaideni tuotteita. Eli kaikki esittelemäni ovat mun omia. Ja tässä siis lomalla saapuneet tuotteet:

1. Tender Care -hoitovoide, jota käytän huulirasvana 9,90€
2.  Soft Diffuse -puuterimainen eye liner 5,90€
3. Giordani Gold -meikkivoidepuuteri 29 €
4. Giordani Gold -siloittava puristepuuteri 9,90€
1. Esitteitä ja kuittivihko
2. Master Curl -kaareittava ripsiväri 7,90€
3. Delicious Moments -kylpyvaahto/suihkugeeli, joka tuoksuu
mansikoilta ja valkosuklaalta :P 9,90€
1. Puuterihelmet, joita käytän poskipunana 29€ 35€
2. Wellness -välipalapatukat (berries) 12,90€
3. Oriflame -meikkilaukku
4. Nature Secrets -sarjan tuotteita

Viimeiseen kuvaan liittyen… Maaliskuun alussa aloitin autokoulun :) Oon ollu jo ensimmäisellä ajotunnilla, joka suju hyvin ottaen huomioon etten aiemmin ollu ees käynnistäny autoa :D Viime sunnuntaina äiti antoi mun kokeilla meidän toista autoa. Meni huonommin mitä autokoulun opettajan kanssa.

Palaillaan pakkauspuuhissa seuraavan kerran asiaan! :)
<3 Essi

PS: Multa voi tilata myös netin kautta selaamalla mun kuvastoa, valitsemalla tuotteensa ja jättämällä tietonsa. Kuvastoon pääset TÄSTÄ !

4 kommenttia :

  1. Joo sama juttu ton lomafiiliksen kanssa... Kouluhommia olis pirusti muttakun lento lähtee ensviikon keskiviikkona Suomeen ni ei tässä paljon haluais muuta ajatellakaan :DD

    VastaaPoista